諾貝爾和平奬

(Through Rose-Coloured Glasses)

我地都警告過班鬼佬, 唔好選佢架啦, 點知那班委員會, 全是食古不化的老頑固, 一 D 面都唔俾我地, 偏偏就選佢, 嘿, 你地就等著瞧啦。老虎唔發火就當病貓, 等我地flex下muscle, 再加倍我地的 Low Currency Policy, 大量推出廉價貨色, 又睇吓, 世界經濟又會衰到去邊。

我地堂堂大國, 一個奧運, 一個世博, 都一擲千金, 搞得金壁輝煌, 出色萬分, 又點會因這諾貝爾而咁失威。其實今次 D 個只係和平奬, 又唔係什麼偉大的科學發明, 只是個小小的政治工具, 連 Obama 也可以是去年的得奬人, 其重要性可見一班。况且, 必要時我地中國人, 大可以自己搞叧外一個諾貝爾, 就夠體面啦。

諾貝爾和平奬, 是洋人的玩意兒。這次得奬者更是中國民運知名人物, 是西方干預中國內政又一見証。愛, 本是無條件的; 愛國, 又點會以民主為前提呢? 最近在英國, 澳洲, 太過民主, 結果選出了 minority government 就要依靠各黨派聯盟, 政府才能運作; 在加拿大, Harper 出盡九牛二虎之力, 分而治之, 過着做一日和尚敲一日鐘的艱苦歲月, 不似我們辦起事来, 要風得風, 要雨得雨, 全無障礙。一黨專政就是好。

但今次的諾貝爾事件, 還是要小心一點為上策, 不要太過張掦, 讓人民聼到風聲, 引起另一次天安門。 實行新聞鎖封, 還要再激發更多 D 民族感, 加強民族自豪。但世博巳近尾聲, 怎麼辨呢?

来来来, 有了。

保衞鈎魚台, 抵制日貨。

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *